perjantai 2. heinäkuuta 2010

Heippati rallaa pitkästä aikaa ja ihanaa kesää!!














Olihan tää ihan pakko laittaa näytille kun kerran löysin sen tänään noin 30 neliapilan ja muutaman viisapilan joukosta... pari viikkoa sitten löysin sattumalta kuusapilan.. Jokohan se lottovoitto oottaa mua ihan nurkan takana *jänskättää*









Nyt on sitten sairaslomakin "lusittu" ... iso hymiö... ette arvaa miten hieno tunne oli palauttaa viimeinenkin apuväline toukokuun lopussa pois.. ne kyynärsauvat..
ja niin on ollutkin kiirettä etten ole kerennyt kirjoittaa tänne päiväkirjaan mitään vaikka asiaa on kyllä... enimmäkseen vain hyviä uutisia






Ei en ole rikastunut.. naur.. ei tarvi pelätä.. mutta muuten olen saanut kulkea ihmeellisessä siunauksessa ja moni asia mitä elämässäni olen kohdannut on saanut yllättävääkin myötätuulta ja se ilo, jota keväällä niin kaipasin sydämeeni .. semmonen kutkuttava riemu että jokainen päivä on uusi mahdollisuus ... se on palannut...
Kumpa voisin sitä teillekin jakaa :o)



Suuri syy moniin ilonaiheisiin on tietysti se että saatoin myös aloittaa työt. Olen kahden ihkun lapsosen hoitotäti ja se on juuri sopiva "työ" tämmöselle täti-ikäiselle naiselle. Ja vielä kun alan olla jo hyvää mummoainestakin (naapurin lapset muutes kysyivät että olenko Sonjan mummu)
niin mikäs sen mukavampaa. Kiitos Sannalle .. iso iso iso kiitos ja hali... luottamuksesta !

Tässä kuvaa neidistä yhteisillä retkillämme





Kyllä minä täällä olen piipahdellut katselemassa muiden ihania aikaansaannoksia ja lupaan jatkossa olla taas ahkerampikin kirjoittamaan.

Terveisiä vaan Sudelle, Annamaijalle, Sallalle, Suhmuralle, Anille ja muille jotka ootte käyneet "turhaan" kurkkimassa kuulumisia.. täällä taas...

Ja... hyvää ja toivottavasti vielä vaan parempaa alkaa kuulua, minulle ja teillekin kaikille






Aurinkoista ja sopivan sateistakin heinäkuuta!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti